Czy istnieje jakiĹ "lewy koniec?" Ilu grupy 2? Napisz na tablicy: 18 wynosi 9 grup 2. PoproĹ dziecko, aby wybraÄ kolejnÄ
parzystÄ
liczbÄ i powtĂłrzyÄ ten proces. UmieĹciÄ w oddzielnych grupach 2. Wszelkie pozostaĹy? Ilu grupy 2? PisaÄ na tablicy. (Owa "grupy" MĂłwiÄ
c wprowadza pojÄcie mnoĹźenia. Tylko nie mĂłw tak.)
Teraz naleĹźy zwrĂłciÄ siÄ do dziecka, jeĹli on / ona myĹli to - oddzielne grupy 2, z lewej strony na nic - jest prawdziwa dla kaĹźdej parzystej liczbie?https://kamipak.pl/katowniki-z-tektury-litej/ PrzetestowaÄ jak najwiÄcej Evens potrzebny do swojego dziecka, aby powiedzieÄ TAK. Nawet zawsze oddzieliÄ numery na grupy 2 z czego pozostaĹa. oddzielajÄ one rĂłwnomiernie. (To zaczyna koncepcjÄ podziaĹu i resztek, ale nie powiedzieÄ, Ĺźe obaj.)
Co nieparzystych liczb? Wybierz jednÄ - 7. RozdzieliÄ na grupy 2. Oh! Jeszcze jedno pozostaĹo. Napisz na tablicy: 7 3 grupy 2 + 1 "To dziwne." .. "SprĂłbujmy kolejne 15 wynosi 7 grupy 2 + 1. Nie jest to znowu jest - oddzielenie w grupach po dwa, ale o jedno pozostaĹo - zawsze prawdziwe dla liczb nieparzystych Praktyka aĹź do dziecka jest pewny.
WymazaÄ tablicÄ dla podsumowania. Wpisz siÄ numery parzyste do 20 i te dwie obserwacje: (1) liczby parzyste zawsze oddzieliÄ siÄ nawet grup 2, oraz (2), nawet numery zawsze koĹczyÄ siÄ w 0, 2, Książki przychodów i rozchodów Kraków 4, 6 lub 8. Teraz zapytaÄ kilka pytaĹ typu "Czy nawet 36?" Tak, poniewaĹź koĹczy siÄ w 6. Czy 17 parzysta? Nie, nie koĹczy siÄ w 0, 2, 4, 6 lub 8.
Teraz dodaj do tablicy numery nieparzyste do 19 i te dwie obserwacje: (1) liczby nieparzyste nie mogÄ byÄ rozdzielone na rĂłwne grupy 2, poniewaĹź zawsze istnieje jeden pozostaĹy, oraz (2) liczby nieparzyste END w 1, 3, 5 , 7 lub 9. Czy 24 nieparzysta? NO, nie koĹczy siÄ w 1, 3, 5, 7, 9 lub 21 jest nieparzystÄ liczbÄ ? Tak, to koĹczy siÄ na 1.

Czy trzeba zrobiÄ to wszystko w jeden dzieĹ? Nie dokonania porĂłwnaĹ numer jeden dzieĹ.WyrĂłwnuje kolejny dzieĹ. Albo po prostu zrobiÄ odrobinÄ kaĹźdego dnia. Wystarczy zachowaÄ rzeczy Ĺatwe i dziecko udany.
Czy twoje dziecko pamiÄtaÄ jutro? NiektĂłrzy, niektĂłre nie. Nie naleĹźy oczekiwaÄ, to i moĹźna dostaÄ zaskoczony. PojÄcia parzystych i nieparzystych sÄ waĹźne, wiÄc po prostu Äwicz. Gdy dziecko jest odpowiadanie na pytania poprawnie, bez koniecznoĹci korzystania z monety, wtedy moĹźna zaczÄ Ä szukaÄ parzystych i nieparzystych numerĂłw gdziekolwiek pĂłjdziesz. Ale nie rĂłb tego, dopĂłki dziecko ma bardzo konkretnÄ wiedzÄ na parzystych i nieparzystych.
- autor artykuĹu