
JeĹli majÄ pomĂłc wyjaĹniÄ, co zrobisz kiedy.
Zapytaj pracownika, aby podsumowaÄ to, co pan prosiĹ jÄ , aby zapewniÄ zrozumienie.
ZamknÄ Ä spotkanie powtarzajÄ c wartoĹÄ pracownika i zapewnienie zachÄty. WaĹźnÄ rzeczÄ jest to, aby pokazaÄ, Ĺźe dba o osoby i wykazaÄ, Ĺźe w swoim najlepszym interesie, aby poprawiÄ.
UdokumentowaÄ spotkanie montaż okien gdynia. PrzyklejajÄ siÄ do obserwacji. Nie ich interpretacji (np Zamiast "Jane byĹa niechÄtna do wspĂłĹpracy. Nie chciaĹa sĹuchaÄ wszystkiego musiaĹem powiedzieÄ" write ", Jane, Ĺźe jestem w bĹÄdzie. Ona czÄsto przerywane. ZajÄĹo 3 prĂłby zanim ona pomyĹlnie zestawione wymaganych czynnoĹci poprawy ").
Skonfiguruj follow-up spotkanie przeglÄ du wynikĂłw. Udokumentowania tego spotkania, jak rĂłwnieĹź.
Najbardziej pozytywnie reagowaÄ na takie podejĹcie i prĂłbowaÄ poprawiÄ. JeĹli tak jest, upewnij siÄ, aby chwaliÄ pracownika za jej dobrÄ pracÄ. Po tym wszystkim, terminowe, uczciwe wsparcie dotyczy dobrych wynikĂłw, jak rĂłwnieĹź! PamiÄtaj, aby wyjaĹniÄ, Ĺźe gdy jesteĹ zadowolony z jej postÄpĂłw, cofa siÄ nie do przyjÄcia.
Ci, ktĂłrzy nie reagujÄ dobrze na opinie mogÄ nie byÄ odpowiednie dla danej organizacji. JeĹli Twoja firma ma udokumentowanÄ procedurÄ postÄpowania takie problemy, wykonaj go. NiezaleĹźnie od tego, Ĺźe waĹźne jest szybkie dziaĹanie. Dobrych zarzÄ dzajÄ cych ogieĹ underperformers. Nawet rozsÄ dne opinie i aktywnego treningu, nie ma unikanie niewypaĹ raz na jakiĹ czas.
CzĹonkowie zespoĹu ĹciĹle obserwowaÄ, jak problemy z wydajnoĹciÄ sÄ obsĹugiwane. SÄ Ĺwiadomi problemĂłw wykonawcĂłw przed jesteĹ. SÄ to zazwyczaj te, podnoszÄ c luzu. Przy niewĹaĹciwym problemy z wydajnoĹciÄ moĹźe powaĹźnie uszkodziÄ organizacjÄ. Nie naleĹźy ignorowaÄ problemĂłw lub przekazaÄ je wraz z nieĹwiadomych wspĂłĹpracownikĂłw. Adres je szybko.
ZobowiÄ zaÄ siÄ do zapewnienia terminowego i uczciwÄ informacjÄ dla pracownikĂłw i obserwowaÄ korzyĹci, ktĂłre nastÄpujÄ .
psycholog szczecin
- autor artykuĹu