srodki transportu morskiego prezentacja

srodki transportu morskiego prezentacja Podobnie, gdy zwróciła się do algebraicznie "reprezentują" liczbę, która jest parzyste, czy nieparzyste, oni po prostu użyć x. Ale x może reprezentować dowolną liczbę. 2x z drugiej strony jest zawsze równe i 2x + 1 jest zawsze nieparzysta.

Aby dokonać tej koncepcji betonu, musimy białe tablice, linia numer i obiekty, ktĂłre uĹźywane do dodawania.ubezpieczenie dla młodych Wpisz następujące operacje na białych tablicach. Nawet numery: 0, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, aĹź do około 20. Zgodnie z Evens, wpisz numery nieparzyste. numery nieparzyste: 1 , 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19. Teraz mają swoje badania dzieci (naprawdę spojrzeć i powiedzieć je głośno) parzyste numery patrząc na nich i wskazując na Numer linii. Następnie powtĂłrz dla nieparzystych numerach. Zapytaj dziecko, co on / ona zauwaĹźy o tych liczbach. Czy jest coś szczegĂłlnego w nich?

Twoje dziecko może zauważyć, że wyrównuje Odds zastępcę na osi liczbowej, albo że trzeba "przeskoczyć" Evens dostać szanse i vice versa. Twoje dziecko może nie mieć żadnego pojęcia o czym mówisz lub co chcesz. Jeśli wydaje się to być przypadek, wskazać te rzeczy. "Spójrz. (Dźwięk pół pobudzony), jak idą w górę osi liczbowej mówiąc parzyste, czy nieparzyste, że zastępca. Nawet. Dziwne. Nawet. Odd." Czy twoje dziecko mówi tego głośno. Również zwrócić uwagę na "Przeskakiwanie" wzór. Myśleć o niczym innym dziecko mówi. To prawda? Czasem widzą rzeczy nie widzimy, ponieważ nie są tak ostre. Jeśli mówią, że coś jest prawdą, "Wow, ja nie zauważyłem tego!" Jeśli to, co mówią nie jest prawdą, "To była dobra próba, ale tutaj jest to, co widzę".

Teraz musimy te elementy Ponadto, ponieważ chcemy, aby przedostać się na koncepcji, że wyrównuje zawsze mogą być rozdzielone na grupy 2. Poproś dziecko, aby liczyć się stos 18 monet. Następnie poprosić, aby je rozdzielić na osobne grupy 2.
porady prawne dla firm Wrocław
- autor artykułu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *