
PomagajÄ c przedszkolaka z matematyki - parzystych i nieparzystych
Jak moĹźna nadal pomĂłc dziecku siÄ bardziej komfortowo z liczenia, rozumiejÄ c, co oznaczajÄ cyfry, pojÄcia "PoĹÄ czenie" numery i "zabraÄ", mamy zamiar powrĂłciÄ do tematu omĂłwiliĹmy wczeĹniej: liczba porĂłwnaĹ. Planujemy rĂłwnieĹź rozpoczÄ Ä patrzÄ c na wzory numerycznych.usługi księgowe gdynia
PorĂłwnania Numer:
PowrĂłt na poczÄ tku mamy do czynienia trochÄ z porĂłwnaĹ numerycznych. Teraz, gdy dziecko ma lepsze zrozumienie liczb i moĹźe liczyÄ dalej, wyjĹÄ kolejnÄ liniÄ numer (taĹmy maskujÄ cej?), Ale byĹ to jeden dĹuĹźej niĹź poprzednio, poniewaĹź Twoje dziecko wie wiÄcej numerĂłw. Po pierwsze, trochÄ "sprawdziÄ zrozumienie", aby sprawdziÄ, czy Twoje dziecko wciÄ Ĺź pamiÄta porĂłwnanie jednego numeru do drugiego. Czy 6 wiÄcej lub mniej niĹź 8? JeĹli dziecko pamiÄta, tak !! JeĹli nie, po prostu przejrzeÄ kilka problemĂłw na osi liczbowej. PamiÄtaÄ wiÄksza jest "po prawej stronie" mniej niĹź "po lewej stronie". Osiem jest wiÄksza niĹź 6, poniewaĹź 8 znajduje siÄ na prawo od 6; lub 6 jest mniejsza niĹź 8, poniewaĹź 6 znajduje siÄ na lewo od 8. "
Teraz, gdy Twoje dziecko jest bardziej werbalne, moĹźna zaczÄ Ä zadawaÄ pytania typu: "Dlaczego 15 mniej niĹź 18 lat?" lub "SkÄ d wiesz, Ĺźe 30 jest wiÄksze niĹź 29?" JeĹli Twoje dziecko moĹźe mĂłwiÄ peĹnymi zdaniami z dobrym zrozumieniem, a nastÄpnie pracowaÄ na peĹnych odpowiedzi zdanie. Czy kilka z nich, dopĂłki dziecko ma pojÄcia i praktykowaÄ je okresowo.
PoczÄ wszy od modeli numerycznych:
Dwa bardzo waĹźne wzory numeryczne, ktĂłre moĹźna wprowadzajÄ
swoje dziecko http://windmar.com.pl/katalog-produktow-i-uslug/montaz-okien do tej pory sÄ
parzyste i nieparzyste numery. ByĹbyĹ zaskoczony, jak wiele pierwszakĂłw nie potrafi wyjaĹniÄ, co sprawia, Ĺźe ??szereg parzyste lub nieparzyste. MogÄ
powiedzieÄ, Ĺźe parzystej liczby zakoĹczy siÄ 0, 2, 4, 6 lub 8, ale nie moĹźna powiedzieÄ, Ĺźe nawet numery moĹźna podzieliÄ przez 2 bez reszty.
http://www.metalware.pl/produkty
- autor artykuĹu