Home»Samoloty» srodki transportu lotniczego po angielsku
srodki transportu lotniczego po angielsku
To nie jest po prostu w amerykaĹskiej psychiki planowania, ale zamiast reagowaÄ. Istnieje wiele przykĹadĂłw ilustrujÄ cych ten punkt; takich jak Pearl Harbor (gdzie ogĂłlne Billy Mitchell przewidziaĹ atak z wielkÄ dokĹadnoĹciÄ 17 lat przed 7 grudnia 1941 roku); istnieje rĂłwnieĹź Huragan Katrina (gdzie inĹźynierowie i urzÄdnicy wiedzieli duĹźo wczeĹniej niedociÄ gniÄÄ w systemie Nowego Orleanu grobli i waĹĂłw przeciwpowodziowych, ale nie zrobiĹ nic o tym); i, oczywiĹcie, 9/11 (gdzie dowiedzieliĹmy twardÄ lekcjÄ spada naszÄ obronÄ w obliczu terroryzmu).www.fizjosport.krakow.pl/rehabilitacja_ortopedyczna.html
Wiele lat temu, biznes plan daleki zasiÄg byĹ od lat piÄciu do dziesiÄciu. Takie plany staĹy siÄ rzadkoĹciÄ w ostatnich czasach; prawdopodobnych ofiar dynamicznej gospodarce Ĺwiatowej. Teraz "dalekiego zasiÄgu" oznacza albo do koĹca roku podatkowego lub na koniec kwartaĹu. To nawet trudno uzyskaÄ priorytetowÄ listÄ celĂłw dla dziaĹu, a co dopiero caĹÄ firmÄ. Zamiast tego przedsiÄbiorstwa dziaĹajÄ obecnie pod wir ciÄ gle zmieniajÄ cych "jedynki priorytet" robotnikĂłw zatem mylÄ ce i powodujÄ c ich byÄ odwrotny do zamierzonego.
W i.t. arena, planowanie jest nadal bardzo duĹźo faux pas, ale potem znowu, to zawsze byĹ taki. Na przykĹad, w naszym "Duma" -INFORMACJA InĹźynierii SystemĂłw metodologia (ISEM), deweloperzy chcieliby przejĹÄ przez wczesnych fazach wykorzystywanych do planowania i projektowania, aby dostaÄ siÄ do fazy programowania. Innymi sĹowy, Ĺźe nie czujÄ siÄ komfortowo w planowaniu i zamiast tego wolaĹ pisaÄ oprogramowanie. To sprawia, Ĺźe ??ciekawy paradoks: choÄ lubiĹ przejĹÄ do programowania (gdzie "prawdziwa praca" zostaĹa wykonana), lubili teĹź narzekaÄ na braki w definicji wymagaĹ i innych specyfikacji projektu (co naturalnie wynikajÄ z poprzednich faz miaĹ Ĺźe zostaĹy wykonane). NajczÄstszÄ wymĂłwkÄ sĹyszysz od deweloperĂłw jest "UĹźytkownikom nie wiedzÄ , czego chcÄ ." Zasadniczo, jest to rĂłwnoznaczne z przyznaniem, Ĺźe deweloper jest albo nie jest odpowiednio przeszkolony lub brakuje dyscypliny, aby prawidĹowo zaplanowaÄ.
srodki transportu lotniczego po angielsku
Wiele lat temu, biznes plan daleki zasiÄg byĹ od lat piÄciu do dziesiÄciu. Takie plany staĹy siÄ rzadkoĹciÄ w ostatnich czasach; prawdopodobnych ofiar dynamicznej gospodarce Ĺwiatowej. Teraz "dalekiego zasiÄgu" oznacza albo do koĹca roku podatkowego lub na koniec kwartaĹu. To nawet trudno uzyskaÄ priorytetowÄ listÄ celĂłw dla dziaĹu, a co dopiero caĹÄ firmÄ. Zamiast tego przedsiÄbiorstwa dziaĹajÄ obecnie pod wir ciÄ gle zmieniajÄ cych "jedynki priorytet" robotnikĂłw zatem mylÄ ce i powodujÄ c ich byÄ odwrotny do zamierzonego.
W i.t. arena, planowanie jest nadal bardzo duĹźo faux pas, ale potem znowu, to zawsze byĹ taki. Na przykĹad, w naszym "Duma" -INFORMACJA InĹźynierii SystemĂłw metodologia (ISEM), deweloperzy chcieliby przejĹÄ przez wczesnych fazach wykorzystywanych do planowania i projektowania, aby dostaÄ siÄ do fazy programowania. Innymi sĹowy, Ĺźe nie czujÄ siÄ komfortowo w planowaniu i zamiast tego wolaĹ pisaÄ oprogramowanie. To sprawia, Ĺźe ??ciekawy paradoks: choÄ lubiĹ przejĹÄ do programowania (gdzie "prawdziwa praca" zostaĹa wykonana), lubili teĹź narzekaÄ na braki w definicji wymagaĹ i innych specyfikacji projektu (co naturalnie wynikajÄ z poprzednich faz miaĹ Ĺźe zostaĹy wykonane). NajczÄstszÄ wymĂłwkÄ sĹyszysz od deweloperĂłw jest "UĹźytkownikom nie wiedzÄ , czego chcÄ ." Zasadniczo, jest to rĂłwnoznaczne z przyznaniem, Ĺźe deweloper jest albo nie jest odpowiednio przeszkolony lub brakuje dyscypliny, aby prawidĹowo zaplanowaÄ.
http://www.septica.pl
- autor artykuĹu