Podobnie, gdy zwrĂłciĹa siÄ do algebraicznie "reprezentujÄ
" liczbÄ, ktĂłra jest parzyste, czy nieparzyste, oni po prostu uĹźyÄ x. Ale x moĹźe reprezentowaÄ dowolnÄ
liczbÄ. 2x z drugiej strony jest zawsze rĂłwne i 2x + 1 jest zawsze nieparzysta.
Aby dokonaÄ tej koncepcji betonu, musimy biaĹe tablice, linia numer i obiekty, ktĂłre uĹźywane do dodawania.ubezpieczenie dla młodych Wpisz nastÄpujÄ ce operacje na biaĹych tablicach. Nawet numery: 0, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, aĹź do okoĹo 20. Zgodnie z Evens, wpisz numery nieparzyste. numery nieparzyste: 1 oc on line, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19. Teraz majÄ swoje badania dzieci (naprawdÄ spojrzeÄ i powiedzieÄ je gĹoĹno) parzyste numery patrzÄ c na nich i wskazujÄ c na Numer linii. NastÄpnie powtĂłrz dla nieparzystych numerach. Zapytaj dziecko, co on / ona zauwaĹźy o tych liczbach. Czy jest coĹ szczegĂłlnego w nich?
Twoje dziecko moĹźe zauwaĹźyÄ, Ĺźe wyrĂłwnuje Odds zastÄpcÄ na osi liczbowej, albo Ĺźe trzeba "przeskoczyÄ" Evens dostaÄ szanse i vice versa. Twoje dziecko moĹźe nie mieÄ Ĺźadnego pojÄcia o czym mĂłwisz lub co chcesz. JeĹli wydaje siÄ to byÄ przypadek, wskazaÄ te rzeczy. "SpĂłjrz. (DĹşwiÄk póŠpobudzony), jak idÄ w gĂłrÄ osi liczbowej mĂłwiÄ c parzyste, czy nieparzyste, Ĺźe zastÄpca. Nawet. Dziwne. Nawet. Odd." Czy twoje dziecko mĂłwi tego gĹoĹno. RĂłwnieĹź zwrĂłciÄ uwagÄ na "Przeskakiwanie" wzĂłr. MyĹleÄ o niczym innym dziecko mĂłwi. To prawda? Czasem widzÄ rzeczy nie widzimy, poniewaĹź nie sÄ tak ostre. JeĹli mĂłwiÄ , Ĺźe coĹ jest prawdÄ , "Wow, ja nie zauwaĹźyĹem tego!" JeĹli to, co mĂłwiÄ nie jest prawdÄ , "To byĹa dobra prĂłba, ale tutaj jest to, co widzÄ".
Teraz musimy te elementy Ponadto, poniewaĹź chcemy, aby przedostaÄ siÄ na koncepcji, Ĺźe wyrĂłwnuje zawsze mogÄ
byÄ rozdzielone na grupy 2. PoproĹ dziecko, aby liczyÄ siÄ stos 18 monet. NastÄpnie poprosiÄ, aby je rozdzieliÄ na osobne grupy 2.
porady prawne dla firm Wrocław
- autor artykuĹu