Problemy z wydajnoĹciÄ pracownikĂłw - Jak skutecznie rozwiÄ zywaÄ problemy z wydajnoĹciÄ
Kwestie wydajnoĹci pracownikĂłw sÄ nieuniknione. Kluczem do obu ich adresowanie i zmniejszenie ich nawrotom jest zapewnienie uczciwego i terminowego zwrotne.
Z pewnoĹciÄ nie jest to nowa koncepcja. Niestety, nie jest powszechnÄ praktykÄ . Istnieje prosty powĂłd do tego, i to nie dlatego, Ĺźe nie majÄ czasu.profesjonalne biuro rachunkowe - Katowice WidziaĹem menedĹźerĂłw zrobiÄ niemal wszystko, aby uniknÄ Ä dajÄ c pracownikowi uczciwy, terminowego zwrotne. tanie parapety zewnętrzne Zaniedbujemy robi to dlatego, Ĺźe czyni nas niewygodne. BÄdÄ c ludzie, nie lubiÄ konfrontacji. Jako menedĹźerowie przysiÄgamy w gĂłrÄ iw dĂłĹ, Ĺźe nie jest to problem dla nas, ale jest. Nie lubimy raniÄ uczuÄ ludzi. Niestety, to myĹlenie wynagradza sĹabÄ wydajnoĹÄ, ktĂłra oszukuje firmÄ. Kody rĂłwnieĹź pracownikĂłw, pozbawiajÄ c je moĹźliwoĹci, aby rozwijaÄ i doskonaliÄ.
ChociaĹź nie ma Ĺatwego sposobu, aby daÄ negatywnÄ opiniÄ, to po prostu musi byÄ zrobione, jeĹli menedĹźer ma byÄ skuteczna. ChoÄ robi siÄ Ĺatwiej z praktykÄ , to nigdy nie bÄdzie dziaĹalnoĹciÄ przyjemne.
PoniĹźej jest metoda skutecznego rozwiÄ zywania problemu wydajnoĹci z pracownikiem.
SpotkaÄ w prywatnym miejscu. Niech osoba wie, Ĺźe jest cenionym pracownikiem. Czasami dobrze jest zaczÄ Ä od pozytywnego komentarza. Nie krzyczeÄ, groziÄ, publicznie krytykowaÄ.
Z szacunkiem i obiektywnie omĂłwiÄ róşnic w wydajnoĹci i wpĹywu na organizacjÄ. Nie zakĹadaj intencji. Unikaj reakcji emocjonalnej.
PoproĹ pracownika o wyjaĹnienia. JeĹli jest to pierwszy raz, zajÄcie siÄ problemem, daÄ jej korzyĹÄ wÄ tpliwoĹci. Nie moĹźe byÄ waĹźny powĂłd. To moĹźe byÄ kwestia umiejÄtnoĹci, czy moĹźe istnieÄ jakaĹ inna blokada. JeĹli tak, to trzeba pomĂłc.
Daj wyraĹşne instrukcje dotyczÄ
ce pracownik musi poprawiÄ, zawieraÄ mierzalne cele (np Raport darmowy klient bĹÄdu musi byÄ dostarczona do piÄ
tku w poĹudnie).
Mechanika precyzyjna
- autor artykuĹu